joi, 24 aprilie 2008

Pheonixul negru

Din cenusa m-am nascut,
Pheonix negru al pieirii,
Am uitat ca am murit
Mancat de pacatul mandriei

Nu am ochi sau buze strambe,
Nu vad ura si dispret
Ma indrept spre neanturi sumbre,
Zbor pe ale mele aripi mandre
Imbracat in foc maret.

Nu gasesc pamantul vrednic
Ca pe mine sa m-atinga ,
Eu sunt cea din urma umbra
Cel ce Soarele cel vesnic
Face noaptea sa se-ascunda

Nu am tel si nici dornite,
Imparat fara supusi...
Zbor pe aripile-mi hade
Ce ma poarta prin vazduh.

Si cand ceasul o sa sune,
Si din cer ma prabusesc,
In caderea mea fatala
Sfidator o sa zambesc.

Fiindca timpul imi e tata,
Si abisul mi-e camin.
Fiindca moartea imi e hrana,
Si ca stelelor ma-nchin...

Nu exista alinare
Nu o caut, nu o vreau
Mandru Pheonix care arde
Doar cenusei ma predau...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos!
Dar...
Vampiriţo, mă îngrijorezi! Văd aici o adâncă disperare? Deziluzie? Poate renunţare?
Nici să nu te gândeşti!!
:D

vAmPySaShA spunea...

daca ai citi mai atent ai vedea ca e semnata by Malakay, deci nu e scrisa de mine ci de prietenul meu Malakay. :P Si din cate stiu eu nu e niciunul din cazurile de mai sus :P

Malakay spunea...

Heh,nu e neaparat disperare... e mai degraba refuzul vehement de aderare la vreo realitate diferita de perceptia Pheonixului din poezie...O pasare care se vede mareata si hada in acelasi timp manata de ambitia oarba a gloriei ... Ceva de genul cel putin :D

Anonim spunea...

Vezi, Vampiriţo, a mea-i vina dacă, pe piatra de hotar nu-i scris (în) clar "Imperiu Vampiresc"? Doar ştii că io-s aşa, mai tolomac, de unde să cunosc ce-i ăla "trust"? :D

Malakay, mă ierţi măi frate? Te-am zărit (pe întuneric!) numa' de la spate. După mantia aia neagră, cum să fac deosebirea?! (V-am spus că-s şi o ţârucă miop?)

vAmPySaShA spunea...

hai ca rectificam, mersi de sugestie. Te mai chemam cand renovam site-ul :P

Malakay spunea...

Nu face nimic :)))

vAmPySaShA spunea...

Gata fratioare!!!

Anonim spunea...

Ehei! Aşa da! Ştie călătoru' la ce să se aştepte, îşi pune-n traistă şi-o provizie pentru perfuzor. Perfuzoare, văd că sunt de-a lungu' autostrăzii, mai ceva ca benzinăriile. :)) )